Педагогічне кредо
«Візьміть чашу терпіння,
налийте туди повне Серце любові,
вкиньте дві пригорщі щедрості,
хлюпніть туди ж гумору,
посипте добротою,
додайте якомога більше віри і все це добре перемішайте.
Потім намажте на шматок відпущеного вам життя і пропонуйте всім, кого зустрінете на своєму шляху...!»
Психологічна служба закладу
· Сприяє формуванню особистісних якостей, розвитку психічних процесів учнів в школі;
Проводить психодіагностику та корекційно розвивальну роботу серед школярів, батьків, педагогів;
Допомагає в створенні комфортного психологічного клімату для здійснення освітньо-виховного процесу.
• Підвищення рівня розвитку пізнавальних психічних процесів (сприймання,па м’ять, уява, мислення, увага).
• Вивчення та формування особистісних якостей, ціннісних орієнтирів, розвиток обдарованості дитини, підвищення самооцінки.
• Розвиток комунікативних та організаторських (лідерських) здібностей учнів.
• Допомога у професійному самовизначеності старшокласників.
• Профілактика та корекція поведінкових порушень в учнів.
Психолог проводить консультації для
дітей та батьків у вирішенні питань:
Завдання практичного психолога ґрунтуються
на основі посадових обов’язків психолога ліцею
та вимог навчального закладу:
Діагностика та корекція девіантних проявів поведінки важковиховуваних учнів.
Психологічний супровід учнів 1-х,5-х та10-х класів в процессі їх адаптації до навчання.
Психологічна допомога учням у їх професійному самовизначенню.
Корекція прояву дезадаптивних явищ серед учнів, що навчаються у системі профільного навчання.
Виявлення учнів із затримкою психічного розвитку та психологіч-на допомога цим учням.
Формування взаємної емпатії, поваги з метою згуртованості клас-ного та педагогічного колективів.
Аналіз сімейного виховання учнів і його впливу на поведінку та навчальну мотивацію.
Формування взаємної стратегії поведінки між батьками та школою під час навчання і виховання учнів.
Важливим є досягнення співпраці
школи та сім’ї
Слід відмітити, що успішність вирішення важливих проблем навчально-виховного процесу, пов’язаних із недисциплінованістю, важковиховуваністю, неуспішністю, невстиганням, дезадаптацією учнів, залежить від єдності зусиль чотирьох сторін:
вчитель;
учень;
психолог;
батьки.
Практика показує, що відсутність взаємодії, узгодженості думки однієї із сторін утруднює розв’язання проблеми або ж з часом загострює її.
Важливим є досягнення співпраці із батьками:
інформування змісту проблеми;
переконання їх щодо важливості вирішення;
вивчення основ сімейного виховання;
визначення обізнаності батьками особистісних якостей дитини.
Графік
консультацій практичного психолога
на 2020/2021 навчальний рік
Бондар Валентини Григорівни
Дні тижня |
Години консультацій |
Види консультацій |
Понеділок |
08.00 – 09.00
|
Індивідуальне та групове консультування педпрацівників, батьків. |
14.00 – 15.00 |
Індивідуальне та групове консультування учнів.
|
|
Вівторок |
14.00 – 15.00 |
Індивідуальне та групове консультування учнів.
|
15.00 – 16.00 |
Індивідуальне та групове консультування педпрацівників, батьків |
|
Четвер |
08.00 – 10.00
|
Індивідуальне та групове консультування педпрацівників, батьків. |
14.00 – 16.00 |
Індивідуальне
та групове консультування учнів. |
|
П'ятниця |
10.00 – 11.00
|
Індивідуальне та групове консультування учнів.
|
14.00 – 15.00 |
Індивідуальне та групове консультування педпрацівників, батьків. |
«МАЙСТЕР-КЛАС»
практичного психолога Первомайської ЗОШ№5
2017/2018 навчальний рік
Психологічний майстер клас може проходити в абсолютно різних формах. Але, незважаючи на це, його головна мета і зміст завжди залишаються незмінними. В основі майстер-класів лежить підвищення своєї психологічної грамотності. За цією фразою може ховатися дуже багато ...
Психологічний МАЙСТЕР КЛАС - ЗАНЯТТЯ ДЛЯ ЖИТТЯ
Багато хто задає питання про те, в чому ж користь від майстер-класу по психології в повсякденному житті? Почнемо з того, що психологічні майстер-класи не призначені для «завантаження і прокачування» вашого мозку, що називається, «по повній». Такі захід скоріше шкідливі, ніж корисні. Потрібного ефекту - досягнення релаксу та гармонії з самим собою від них не відбувається.
Кожен з представлених майстер-класів зовсім не ставить собі за мету перетворити вас в психолога-практика. Поради як «правильно жити» може давати кожен, але от чи випливає він їм сам? Адже найкращий практик - той, хто може допомогти собі сам.
Все моральне виховання дітей
зводиться до доброго прикладу.
Живіть добре, або хоч намагайтеся
жити добре, і ви в міру вашого успіху в хорошому житті
добре виховаєте дітей.
Проведення рольових ігор за авторською програмою «Розвива-льні ігри». Мета: корекція труд-нощів, які виникли в учнів під час адаптації; розвиток умінь та нави-чок, які сприяють пози-тивному входженню в шкільне життя.
НАШІ ПЕРШІ МЕДИАТОРИ- ШСП 2012-2013
Які проблеми зараз найбільше турбують дітей та підлітків?
В основному це ситуації пов’язані з проблемами у сім’ї та стосунками з однолітками. Конфлікти, непорозуміння - різне у житті буває. Але ті, хто звертався по допомогу, обов’язково знаходили вихід із складного становища. А часто навіть буває, що після візиту до психолога проблема вже не здавалась такою страшною, адже просто розповівши її, дитина починала краще розбиратись у ситуації та переставала переживати.
В яких випадках треба, не боячись, йти просити допомоги у психолога?
Коли відчуваєшь, що починаєш заплутуватись у ситуації, а друзі не можуть допомогти розрадити. Бо вони також, як і ти, емоційно реагують на ситуацію. Чи ти не можешь про це розповісти своїм друзям. Чи нема поряд нікого, кому ти можешь розповісти, а твій стан погіршується. Лише людина, яка об’єктивно зможе оцінити твоє становище, допоможе тобі розібратися.
ФАКУЛЬТАТИВНІ ТРЕНІНГОВІ ЗАНЯТТЯ-ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ МЕДІАТРІВ ШКІЛЬНОЇ СЛУЖБИ ПОРОЗУМІННЯ ЗА АВТОРСЬКОЮ ПРОГРАМОЮ
"КОНФЛІКТИ В ОСВІТІ. ШКІЛЬНА МЕДІАЦІЯ".
В чому полягає робота шкільного психолога та які її особливості?
Шкільні психологи існують в основному для того, щоб вислухати проблему, дати пораду. Чи помічали ви, що коли комусь викажеш свої тривоги, то одразу й легше стає на душі. Для деяких роль "жилетки”, у яку можна виплакатись, виконують друзі чи батьки. Але ж бувають такі ситуації, що соромно або незручно розповісти мамі, а подруга потрібної поради не дасть, адже сама не має життєвого досвіду. В таких випадках допомагає психолог. Він у жодному разі не має права розголошувати інформацію, яку розповів учень. Лише у крайньому випадку .
You can do it, too! Sign up for free now at https://www.jimdo.com