Спеціаліст вищої категорії, старший учитель.

 

 Першу освіту здобула у ГДПУ 

ім.С.Н.Сергеєва-Ценського-кваліфікація вчитель загальнотехнічних дисциплін.

 

Другий ВНЗ Харківській державний університет ім. О.М.Горького за спеціальністю "практична психологія",  кваліфікація спеціаліст "практичний психолог в освіті".

Працюю учителем фізики  та практичним психологом.

 Для мене моя професія важлива.Кожного дня на мене дивляться очі моїх учнів. За партами майбутнє України- я відповідальна за моє майбутнє і за нашу державу. Радію їх успіхам і перемогам.Впевнена-все буде гаразд.

 

 

 

 

Проходження спецкурсів

Спецкурс «Конфлікти в освіті. Шкільна медіація».(01-03.02.2011р);

 

Семінар з  підготовки педагогів-тренірів з курсу «Я моє здоров’я-моє життя» (11-15. 04.2011 року);

 

Спецкурс «Психологічна підготовка старшокласників до ЗНО»(11.11.-18.12.2014),   реєстраційний №220/01; 

     Участь у тренінгу для педагогів «Підвищення психосоціальної стійкості до стресу у дітей», при ММК,  сертифікат,( 24-25 грудня 2015 року ).

 

«Тренінг підвищення психосоціальної стійкості педагогічних працівників до стресових ситуацій»,який проведено практичними психологами міста,(4 заняття),

( вересень-березень,2017/2018).

 

Навчання за програмою «Підходи до форму-вання інклюзивного освітнього середовища»  ,які проводять практичні психологи  Центру для дітей з особ-ливостями розвитку «Ладо»,м. Харків,(тренінг складається з 4-х модулів), (15.05.2018 ).

 

Тематичний спецкурс «Навчання кризового консультування та розвиток психосоціальної стійкості до стресу у дітей», (18.02-15.03.2019 ).

 

Проходження спецкурсу Тема. «Інтерактивні сервіси миттєвого опитування: анкетування, тести, квести», сертифікат  (16.01-17.01.2021).

 

 

 

Нагороди: Диплом І і ІІІ ступеня за участь у ярмарці  педідей,грамоти міськвно за сумлінну працю.

Нагороди(2010,2012,2014,2015,2017,2019)

Участь у проектах, програмах, експериментальній діяльності (рік, назва програми, проекту, тема експерименту:

 Корекційно-розвивальна програма «Розвиток пізнавальних процесів молодших школярів, які мають труднощі в навчанні»,

авторська(2011-2015).(Погоджено ХАНО).

 

 Факультативний тренін-говий курс «Конфлікти в освіті.Шкільна медіація»,8-11 класи.(2011-2015).,авторська

Погоджено ХАНО).

 

Корекційно-розвивальна програма

«Розвиток довільної уваги школярів в ігровій діяльності».,

1 класи.(2014-2015).,авторська(Погоджено ХАНО).

 

Факультативний тренінговий курс

«Я-моє здоров’я-моє життя».,

5-6 класи.(2012-2015).

 

Корекційно-розвивальна програма

 «Я – п’ятикласник!».,

5 класи.2015,авторська.

 

«Корекційно-розвиткова програма з адаптації учнів 10-х класів  до умов навчання в школі третього ступеня .«Десятий клас: від адаптації до успіху», 2019 р.

МАТЕРІАЛИ АТЕСТАЦІЇ-2015

Download
Атестація практичного психолога-2015.pdf
Adobe Acrobat Document 9.9 MB

 

Життєве кредо:

 «Іти вперед, не озираючись назад»

 

 Проблема, над якою працюю:

 «Система створення сприятливого психолого-педагогічного середовища в умовах Нової української школи».

Виставка-презентація педагогічних ідей та технологій:

Методичні розробки практичного психолога школи

2010-2012 роки

“Профорієнтація основна складова  психологічного супроводу профільного навчання” 2010 рік;

 

Створено методичний посібник “Шкільна служба порозуміння.Медіація.” 2012 рік;

 

Видано методичний посібник “Соціальна адаптація дітей та підлітків схильних до девіантної поведінки” 2012 рік;

 

Розроблено корекційно-розвивальну програму. «Програма з розвитку пізнавальних процесів молодших школярів,які мають труднощі в навчанні» (1кл) 2011 рік;

 

Практичним психологом школи розроблено проект авторської програми “Програма факультативного тренінгового курсу«Конфлікти в освіті .Шкільна медіація» (10 кл) 2011 рік.

 

 

Матеріалами до виставки

«Освіта Харківщини ХХІ століття»
(жовтень-грудень 2013)

Авторські програми практичного психолога школи 2012-2014 роки

Методичий посібник «Шкільна служба порозуміння. Медіація», 2014 рік

Автор – упорядник:

Бондар Валентина Григорівна, практичний психолог

 Первомайська ЗОШ  І- ІІІ ступенів № 5, спеціаліст першої категорії

 

КОНФЛІКТИ В ОСВІТІ. ШКІЛЬНА МЕДІАЦІЯ.

(з досвіду роботи)

– Первомайський, 2012. – 68с.

 

Програма медіації однолітків дає різним школярам унікальну можливість набути та розвинути навички спілкування, будувати людські відносини та уміння вирішувати проблеми у реальному оточенні. Модель Шкільної Служби Порозуміння передбачає надання певних повноважень учням і, вмілий нагляд дорослих,участь представників різних груп, відповідність програми конкретним потребам цільової групи, справедливе вирішення конфліктів за участю медіаторів та результати, які можна виміряти та оцінити.

 

Рекомендовано практичним психологам,класним керівникам, заступникам директорів з ВР.

 

«Шкільна служба порозуміння. Медіация (з досвіду роботи)»,методичний посібник -  2015 р.

 

 

«Підвищення компетентності професіоналізму практичних психологів – одна з найважливіших умов підвищення особистісного зростання.» ,майстер клас ,методичний посібник – 2018. р.

 

Медіатори шкільної служби порозуміння

 2013-2016 роки

 

 

Методист психологічної служби ММК Погрецька Л.М. проводить нараду серед практичних психологів міста


Додаткові результати професійної діяльності

Гурток «Тренінговий курс «Конфлікти в освіті.Шкільна медіація»,8-11 класи.(2011-2016).,авторська програма ,Погоджено ХАНО),та 10-11 класи (2017-2021).

Участь у дослідно-експериментальній роботі тема «Науково-методичні засади впровадження медіа-освіти в систему роботи навчального закладу». Практичним психологом розроблено методичні рекомендації для медіа педагогів закладу щодо формування медіакультури у дітей і молоді;

- формування культури спілкування та співпраці в Інтернет-просторі.за допомогою персонального сайту-

 

valentina-bondar.jimdo.com.



Участь у тренінгу для педагогів «Підвищення психосоціальної стійкості до стресу

у дітей»,24-25 грудня 2015 року  при ММК,  сертифікат.

 «МАЙСТЕР-КЛАС»

практичного психолога Первомайської ЗОШ№5

 

2016/2017 навчальний рік

 Головними «прикладними» перевагами психологічного майстер-класу можна назвати наступні:

Навчитися ставити перед собою досяжні цілі і вибирати правильний шлях до їх досягнення. Навчившись досягати малих цілей, ви перестанете пасувати перед цілями куди більшого масштабу.

 

Бути «сам собі конфлікт-менеджером». Підвищуючи свої психологічні знання і відточуючи рольові моделі в іграх, диспутах та дискусіях, цілком реально досягти безконфліктного спілкування з оточуючими.


Download
ПЛАН РОБОТИ «МАЙСТЕР-КЛАСУ».pdf
Adobe Acrobat Document 434.8 KB



Note: Please fill out the fields marked with an asterisk.